• Київ,
    Вознесенський узвіз, 23а
  • Пн-Пт: 9:00-18:00

  • Сб, Нд – Вих.

Готуємо документи для участі в тендері

Ви знайшли потрібний тендер і хочете взяти в ньому участь? Уважно вивчіть оголошення замовника. У ньому позначені не тільки основні умови участі, а й дуже важлива інформація про документи, які необхідно надати разом із заявкою.
Практика показує, що одна з основних причин дискваліфікації підприємств на етапі подання та розгляду заявок - проблеми з документами.



Які документи потрібно зібрати?


Тендерна пропозиція має містити всі документи, які позначені замовником у тендерній документації.
Комерційна складова пакету як правило складається з таких документів:
• Статут підприємства.
• Свідоцтво про реєстрацію або виписка з реєстру.
• Документи, які підтверджують статус платника податків.
• Сертифікати та ліцензії.
• Гарантії виконання зобов'язань, в тому числі фінансові.
У технічній частині пакета документів повинні бути:
• Цінова пропозиція, розрахунок витрат на весь обсяг предмета закупівлі.
• Технічна специфікація з детальним описом товару, робіт або послуг.
• Сертифікати на продукцію.
• Документи, які підтверджують кваліфікацію для виконання замовлення: наявність обладнання, кваліфікація працівників, досвід виконання аналогічних поставок (вказівки послуг або виконання робіт).
Для того щоб не було підстав для відмови в участі, необхідно надати:
• довідку про те, що учасник не є банкрутом;
• відомості про те, що підприємство не причетне до корупційних схем;
• довідку про те, що фізична особа-учасник або представник інтересів підприємства не був судимий;
• підтвердження того, що учасник і замовник не є пов'язаними особами;
• інформацію, що підтверджує те, що виконавець не притягувався до відповідальності за незаконні дії з тендерами та інші відомості.

Повний перелік підстав для відмови в участі наведено в Законі України "Про державні закупівлі" (ст. 17). Щоб отримати всі необхідні підтвердження, знадобиться від 1 до 10 днів.



З якими проблемами можна зіткнутися при оформленні документів для тендера?


Самостійне оформлення документів - це непроста і дуже відповідальна задача. В ході підготовки можна зіткнутися з деякими серйозними труднощами.
Основна проблема - це час. Після оголошення тендера у виконавця є кілька днів, щоб підготувати і подати пакет документів. Довідок багато і оформлення будь-який з них може затягнутися.
Щоб самостійно зібрати всі документи потрібно досвід і вправність. А також уважність - будь-яка незначна помилка може стати причиною відмови в участі.
Важливо:
• звертати увагу на вимоги до форматів файлів і оформлення довідок,
• стежити за змінами, які замовник може внести до тендерної документації,
• перевіряти відповідність документів, отриманих від третіх осіб, вимогам замовника.



Якщо потрібна юридична допомога в тендерах?


Вам пощастило, якщо питаннями тендерів у вашій компанії займається співробітник, який добре знайомий з особливостями тендерів і підкований в юридичних питаннях. Але так буває не завжди. Вихід із ситуації - звернутися за юридичною допомогою до професіоналів. Це дозволить значно заощадити час і ретельно підготуватися, враховуючи всі вимоги замовника, законодавчі норми і можливі "підводні камені".
Тендерний супровід:
• Це допомога на всіх етапах: від правильного вибору тендера і оформлення документів до підписання договору.
• Оперативність і професійний підхід при підготовці документів.
• Це захист ваших інтересів при незаконних і дискримінаційних діях замовника.

Вузька спеціалізація дозволяє нам глибоко вивчати особливості оформлення документів, стежити за змінами в законодавчих нормах.
Надсилайте заявку на безкоштовну консультацію і ми зв'яжемося з вами, щоб обговорити всі деталі.

Замовити дзвінок