• Київ,
    Вознесенський узвіз, 23а
  • Пн-Пт: 9:00-18:00

  • Сб, Нд – Вих.

Моніторинг тендерів. Вибір будівельних держзакупівель

У цілому нині моніторинг тендерів є важливим підготовчим етапом закупівельного процесу. Учасник досліджує ринок, проводить аналіз загальної поточної тендерної картини, в результаті приймає рішення про участь у тому чи іншому аукціоні.
Існує кілька методів моніторингу, з яких кожен постачальник вільний вибирати найбільш підходящий для нього:
• Самостійний моніторинг – це так званий «ручний» спосіб пошуку закупівель, які можуть зацікавити учасника. Тут вивчаються закупівельні платформи, досліджуються виставлені пропозиції. Щоб не втратити час, швидко провести аналіз, вибрати та взяти участь у торгах, займатися самостійним аналізом має спеціально виділений організацією співробітник.
• Отримання розсилки від неспеціалізованої компанії – інформація збирається сторонніми організаціями у певний часовий проміжок. Отримуючи інформацію, учаснику доводиться самостійно систематизувати, класифікувати, оскільки неспеціалізовані компанії не є експертами в галузі держзакупівель.
• Розсилка від спеціалізованої компанії – найвигідніший та найраціональніший спосіб моніторингу, коли інформація надходить з електронного майданчика для учасника системи ProZorro. Тут обираючи тендер, що цікавить, є можливість відразу визначити важливі моменти: ціноутворення, терміни виконання замовлення, співвідношення ціни та умов закупівлі, додаткові можливості (постачання частинами, відстрочення платежів, інші).

Особливості та види будівельних тендерів

У сфері держуправління саме будівельні тендери завжди викликали безліч спірних питань та вважалися найскладнішими. З початком функціонування електронних майданчиків ProZorro всі процеси значно спростилися. Тепер кожен підрядник одержує вимоги замовника, може спілкуватися з ним через систему на кількох офіційних майданчиках. Законом також передбачені певні терміни, у яких замовник зобов'язаний дати відповіді питання виконавців.

Звісно, у будівельних тендерах, головним чином, зацікавлені профільні компанії. Особливо коли в ролі Замовника виступає держава. Тоді переможець отримує масштабний, цікавий проект, гарантію оплати, а отже, високий, стабільний дохід для всієї організації.

Держорганізації всіх рівнів часто потребують кваліфікованого будівництва. Комунальні підприємства можуть замовляти реконструкції своїх мереж (наприклад, Водоканал замовляє реконструкцію водопроводу), міськради – будівництво нових будівель для свого розміщення, військові частини – будівництво нових казарм, міськгосподарства – капітальний ремонт вулиць, окремих об'єктів тощо.

Як проводиться будівельний тендер?

Введена в роботу електронна тендерна система полегшує бюрократичні процедури, структурує торги, робить їх доступними для більшої кількості учасників.

Алгоритм проведення будівельного тендеру такий самий, як на інші послуги та роботи. Державна компанія, як Замовник, оформляє заявку, надаючи на платформу необхідну інформацію, документацію. Потім потенційні виконавці подають свої заявки, а після перевірки відповідності розпочинається аукціон, де учасники пропонують свої ставки.

Завершується правочин відразу після опублікування Замовником тендеру на будівництво певного об'єкта офіційно оформленого договору.

Замовити дзвінок