• Київ,
    Вознесенський узвіз, 23а
  • Пн-Пт: 9:00-18:00

  • Сб, Нд – Вих.

Як аналіз може допомогти виграти у тендері

Попередній аналіз тендерних даних чи інформації про держзакупівлю завжди веде до успішного результату. Адже він допомагає передбачати різні ситуації, які можуть відбуватися на шляху перемоги. Для учасників державних закупівель саме аналіз усіх «сторін» майбутнього аукціону допоможе виграти та отримати вигідне для підприємства замовлення.

Яку інформацію варто піддавати ретельному аналізу? Майже всю. По-перше, варто проаналізувати обсяг ринку закупівель. Потім провести відбір ТОП-замовників, які користуються послугами, що надаються, або пропонованим товаром. Третє, обов'язково слід ретельно перевірити дії Замовника на попередніх (вже проведених) торгах. Тут важливо дізнатися, чи були виконані ним всі умови попередніх договорів, а якщо були скасовані процедури закупівель, визначити їх причини і наскільки часто таке траплялося.

Відповіді на всі ці питання допоможуть заздалегідь врахувати помилки, недоліки, щоб не допустити їх в документації та вміло обійти стороною всілякі «підводні камінці».

Аналіз обсягу ринку закупівель дає змогу розробити постачальнику власну тактику. При цьому важливо ґрунтуватись на результатах поточних або вже завершених закупівель. Потенційний учасник після аналізу зможе обрати з найбільш затребуваних закупівель, що підходять саме йому з різних аспектів – очікуваної вартості, регіону, групі товарів, послуг. Можна буде визначити конкуренцію на ринку, побачити замовників, які найчастіше користуються даним планом послугами або товаром.

Допомога в аналізі

На електронних майданчиках системи "Прозорро" є різні модулі аналітики. Вони створені на допомогу учасникам знаходити та обирати закупівлі, що їх цікавлять, готуватися до них відповідним чином, вибрати ТОП замовників за сумою закупівлі, географії, іншим критеріям. На порталі ProZorro.gov.ua навіть є можливість проведення аналізу цін.

Щоб проаналізувати умови договору, виставлені Замовником, важливо заздалегідь визначити план або підготувати питання, на які слід отримати чіткі відповіді:
• Яким буде прибуток від участі в тому чи іншому тендері?
• Чи вистачить виробничої потужності підприємства-учасника для постачання необхідної Замовником кількості товарів, послуг?
• Для оптово-роздрібних компаній необхідно знати кількість товару, наявного на складі.
• Чи можливо буде виконати терміни щодо постачання товарів, послуг, встановлених Замовником?
• Чи відповідають умови оплати фінансової політики підприємства-учасниці у тендері?



Також важливо зіставити відповідність послуг, товарів так званим неціновим критеріям, якщо такі були встановлені Замовником.

Ще один етап – аналіз безпосередньо даних Замовника. Всебічна інформація допоможе прийняти виважене рішення щодо участі у цьому тендері. Для цього необхідно ознайомитися з відгуками інших учасників вже проведених Замовником тендерів, що аналізувався раніше.

Про надійність Замовника можна буде судити після вивчення його досьє YouControl. Тут розміщується інформація про компанію: чи не вона під санкціями або в процесі припинення, чи не має податкових заборгованостей, і так далі.

Якщо залишаються невирішеними будь-які питання, завжди можна скористатися контактними даними, щоб запитати Замовника особисто. Головне пам'ятати, що краще заздалегідь отримати повне роз'яснення всіх нюансів, ніж згодом програти через нез'ясовані питання

Замовити дзвінок