• Київ,
    Вознесенський узвіз, 23а
  • Пн-Пт: 9:00-18:00

  • Сб, Нд – Вих.

Що вказати в скарзі в антимонопольний комітет

Скарга в антимонопольний комітет - найбільш ефективне рішення в разі, якщо замовники встановлюють у тендерній документації дискримінаційні вимоги, без пояснення причин відхиляють економічно вигідні пропозиції і віддають перемогу учасникам, що не відповідає умовам, визначеним для тендерної документації. Право на її подачу захищено Законом України.

Для того, щоб оформити скаргу в АМКУ правильно, в ній необхідно вказати найменування замовника, найменування та місцезнаходження заявника, підстави для подачі і обгрунтування порушення ваших інтересів, а також вимоги заявника і їх обгрунтування.




Від чого залежить успішність складання скарги в АМКУ


До формування вимог в скарзі в антимонопольний комітет варто підходити комплексно. По-перше, встановити факт наявності порушень у процедурі закупівлі. По-друге, сформулювати зобов'язання усунути ці порушення замовником або відновити процедуру закупівлі з моменту правомірного дії замовника або попереднього законного рішення. По-третє, потрібно підкріпити свої доводи вже сформованою практикою рішень АМКУ.

Успіх подачі скарги залежить від ретельного вивчення тендерної документації замовника, розгляду пропозицій інших учасників, аналізу відповідності вимог нормам Закону.

Компанія Sirius допоможе вам оскаржити дискримінаційні вимоги в тендерній документації і неправомірні рішення замовників в тендері з мінімальними тимчасовими витратами. Залишайте заявку на нашому сайті, щоб отримати безкоштовну консультацію!

Замовити дзвінок